Kuşak Evrim Sistemi

  • Çalışma mantığı;

    1)Mevcut seviyeden aşağıya inmez. Örn: Leveli 3 ise 2'ye veya 1'e düşmez.

    2)Seviye kademeli olarak artar. Örn: Leveli 1 ise 3.seviye yapılamaz öncelikle 2. sevive yapılmalıdır.

    3)Mevcut seviyesine bir daha ulaşamaz. Örn: Kuşağın levelini 1 yapmak için kullandığınız item'ı aynı kuşak üzerinde bir daha kullanamazsınız.

    4)Kuşakları kombinlerken alt tarafa koyduğunuz kuşak leveli atlatılmış bir kuşak olamaz. Nedeni şu yanlışlıkla level atlatılmış kuşağınızı kaybetmeyin diye bu engeli koydum.

    Anlatım;

    common/item_length.h:


    common/service.h:


    Kod
    //EKLE;
    
    #define ACCE_BONUS_BOOSTER

    game/char.cpp:



    game/char_item.cpp:



    item_proto:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı (50)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	1	0	0	0	0	0	0	0	0
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı (100)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	2	0	0	0	0	0	0	0	0
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı (150)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	3	0	0	0	0	0	0	0	0
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı (200)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	4	0	0	0	0	0	0	0	0
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı (250)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	5	0	0	0	0	0	0	0	0
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı (300)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	6	0	0	0	0	0	0	0	0

    item_names:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı(50)
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı(100)
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı(150)
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı(200)
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı(250)
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı(300)

    locale/item_list:


    Kod
    71260	ETC	icon/item/+200.png
    71261	ETC	icon/item/+200.png
    71262	ETC	icon/item/+200.png
    71263	ETC	icon/item/+200.png
    71264	ETC	icon/item/+200.png
    71265	ETC	icon/item/+200.png

    locale/itemdesc:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı(50)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (50)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı(100)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (100)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı(150)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (150)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı(200)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (200)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı(250)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (250)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı(300)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (300)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.

    root/uitooltip.py:



    root/uiinventory.py:




    Ekte verdiğim ikonları pack\icon\icon\item içerisine atın.

    Dikkat!!!
    Not: common/item_length.h içerisindeki "ACCE_NEW_MAX_K" isimli değişken katsayıyı belirtmektedir. Bu ne anlama geliyor derseniz de şu anlama geliyor Örn: Ben bu değişkene 50 değerini verdim bu yüzden itemler sınırı 50 şer arttırıyor eğer 50 değilde 100 yazsaydım 100 er arttırırdı. Bu değişkene 24,20,10 gibi 25'in altında bir değer vermeden kendinize göre ayarlayın.
    Dikkat!!!

Şimdi katılın!

Henüz bir hesabınız yok mu? Hemen kaydolun ve topluluğumuzun bir parçası olun!