DarkPassage Adlı Kullanıcının Mesajlarını Göster

    İNDİRME

    VT

    Eğer ui.py dosyasında CheckBox yoksa aşağıdakileri ekleyin yoksa hata alırsınız.(etc.rar dakileride ekleyin)

    ui.py:


    Çalışma mantığı;

    1)Mevcut seviyeden aşağıya inmez. Örn: Leveli 3 ise 2'ye veya 1'e düşmez.

    2)Seviye kademeli olarak artar. Örn: Leveli 1 ise 3.seviye yapılamaz öncelikle 2. sevive yapılmalıdır.

    3)Mevcut seviyesine bir daha ulaşamaz. Örn: Kuşağın levelini 1 yapmak için kullandığınız item'ı aynı kuşak üzerinde bir daha kullanamazsınız.

    4)Kuşakları kombinlerken alt tarafa koyduğunuz kuşak leveli atlatılmış bir kuşak olamaz. Nedeni şu yanlışlıkla level atlatılmış kuşağınızı kaybetmeyin diye bu engeli koydum.

    Anlatım;

    common/item_length.h:


    common/service.h:


    Kod
    //EKLE;
    
    #define ACCE_BONUS_BOOSTER

    game/char.cpp:



    game/char_item.cpp:



    item_proto:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı (50)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	1	0	0	0	0	0	0	0	0
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı (100)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	2	0	0	0	0	0	0	0	0
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı (150)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	3	0	0	0	0	0	0	0	0
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı (200)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	4	0	0	0	0	0	0	0	0
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı (250)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	5	0	0	0	0	0	0	0	0
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı (300)	ITEM_USE	USE_SPECIAL	1	NONE	ITEM_STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	6	0	0	0	0	0	0	0	0

    item_names:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı(50)
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı(100)
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı(150)
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı(200)
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı(250)
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı(300)

    locale/item_list:


    Kod
    71260	ETC	icon/item/+200.png
    71261	ETC	icon/item/+200.png
    71262	ETC	icon/item/+200.png
    71263	ETC	icon/item/+200.png
    71264	ETC	icon/item/+200.png
    71265	ETC	icon/item/+200.png

    locale/itemdesc:


    Kod
    71260	Kuşak Bonus Arttırıcı(50)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (50)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71261	Kuşak Bonus Arttırıcı(100)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (100)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71262	Kuşak Bonus Arttırıcı(150)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (150)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71263	Kuşak Bonus Arttırıcı(200)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (200)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71264	Kuşak Bonus Arttırıcı(250)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (250)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.
    71265	Kuşak Bonus Arttırıcı(300)	Halihazırda ekipmanlarınızda bulunan bonus değerinin sınırını (300)'e çıkarmak için bu özel öğeyi kullanın. Öğe kullanımdan sonra kaybolur.

    root/uitooltip.py:



    root/uiinventory.py:




    Ekte verdiğim ikonları pack\icon\icon\item içerisine atın.

    Dikkat!!!
    Not: common/item_length.h içerisindeki "ACCE_NEW_MAX_K" isimli değişken katsayıyı belirtmektedir. Bu ne anlama geliyor derseniz de şu anlama geliyor Örn: Ben bu değişkene 50 değerini verdim bu yüzden itemler sınırı 50 şer arttırıyor eğer 50 değilde 100 yazsaydım 100 er arttırırdı. Bu değişkene 24,20,10 gibi 25'in altında bir değer vermeden kendinize göre ayarlayın.
    Dikkat!!!


    Seçilen 3 parça item oyuncu tarafından kuşanıldığında yani üzerine giydiğinde seçilmiş olan 3 adet bonusu oyuncuya verir.

    size verdiğim dosyada silah, zırh, kafalık kostümü olarak ayarlı vnumları ona göre ayarlayın.

    Not 2: Eklemeleri yapmadan önce
    game source -> costume_set_bonus.cpp -> CostumeVnumData ve

    En iyi video oyun konsolları


    pack -> root -> costume_set.py -> costume_sets
    Matrislerinde ki vnum ları kendinize göre ayarlayın.

    İNDİRME

    VT

    oyunda etrafında çok fazla mob olduğu zaman daha az lag olmasına yarıyor.

    İNDİRME

    VT


    . Konudaki dosyayı tekrardan indirin ve şu dosyalardaki eklemeleri tekrardan yapın;
    EterLib/GrpBase.cpp ,
    EterLib/GrpDevice.cpp ,
    EterLib/StdAfx.h

    Not: Özellikle StdAfx.h dosyasında Locale_inc.h dosyasını include lamayı unutmayın yoksa sistem çalışmaz.

    oyunda etrafında çok fazla mob olduğu zaman daha az lag olmasına yarıyor.

    İNDİRME

    VT


    . Konudaki dosyayı tekrardan indirin ve şu dosyalardaki eklemeleri tekrardan yapın;
    EterLib/GrpBase.cpp ,
    EterLib/GrpDevice.cpp ,
    EterLib/StdAfx.h

    Not: Özellikle StdAfx.h dosyasında Locale_inc.h dosyasını include lamayı unutmayın yoksa sistem çalışmaz.

    Herhangi bir mob'a öldüğünüzde üzerinizdeki şaman bufflarının gitmemesine yarıyan düzenlemedir.

    Game Source;
    Common;

    service.h:


    Kod
    //Ekle;
    
    #define NOT_BUFF_CLEAR


    Game;

    char.h:



    char_affect.cpp:



    char_battle.cpp:



    Anlatım;


    char_item.cpp:



    item_proto:


    item_names:


    item_list:


    item_desc:



    Ekte verdiğim dosyayı indirip pack\icon\icon\item içerisine atın.


    Güncelleme;

    derece meyvesini toplu okuma düzenlemesi;

    uiinventory.py:




    Not:Bu güncellemeyi herkes yapmak zorunda değil isteyen yapsın

    tamamen orjinal dosyalar kullanılmıştır. bazı syserrler var efektlerle ilgili fakat dosya yolları vb. doğru anlamadığım için ellemedim oynanışta bir sorun yok. maplere gidiyor (confige eklediklerimi denedim). srcler build alınıyor packların açık hallerini koymadım sürükleyince açılır zaten. dosya boyutu BSD'den dolayı yüksek. game source dosyaları bsd'nin içinde mevcut olduğundan ekstra olarak eklemedim.

    Bilgiler:



    İNDİRME


    uitooltip.py:




    nameTextLine.SetPosition(50, self.toolTipHeight) // bu cevher isminin konumu kendine göre ayarla

    timeTextLine.SetPosition(50, self.toolTipHeight + 55) // bu sürenin konumu kendine göre ayarla


    affectList1=[0, max(1, affectValue1*10/100), max(2, affectValue1*20/100), max(3, affectValue1*40/100)]
    affectList2=[0, max(1, affectValue2*10/100), max(2, affectValue2*20/100), max(3, affectValue2*40/100)]
    affectList3=[0, max(1, affectValue3*10/100), max(2, affectValue3*20/100), max(3, affectValue3*40/100)]

    // bunlarda itemin kendisindeki efsunlardan yüzdesel olarak ne kadarını alacağını ayarla fazla özellik versin istemiyorsan düşür.