DarkPassage Adlı Kullanıcının Mesajlarını Göster

    SE_CHANGE_ATTRIBUTE'e ve USE_ADD_ATTRIBUTE2 ye eklenmiştir.


    Anlatım;

    char_item.cpp:



    item_attribute.cpp:


    Kod
    //Arat;
    
        int nAttrLevel = 5;
    
    
    //Değiştir;
    
        int nAttrLevel = number(1, 5);

    item_proto:


    Kod
    71051	6 ve 7 arttır	ITEM_USE	USE_ADD_ATTRIBUTE2	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP	LOG | STACKABLE	NONE		0	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71052	6 ve 7 efsun	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0

    item_names:


    Kod
    71051	6. ve 7. Arttırma Kağıdı
    71052	6. ve 7. Efsun Nesnesi


    item_listi kontrol edin eğer yoksa ekleyin;

    item_list:


    Kod
    71051	ETC	icon/item/71051.tga
    71052	ETC	icon/item/71052.tga

    item_desc:


    Kod
    71051    6. ve 7. Arttırma Kağıdı    Eşyalarınıza 6. ve 7. efsunları ekler.
    71052    6. ve 7. Efsun Nesnesi    Eşyalarınızda bulunan 6. ve 7. efsunları değiştirir.

    Silahlarınıza belirlenen aralıkta rastgele bir ortalama veya beceri hasarı gelmesini sağlar.



    ANLATIM;


    Altarnatif_1;

    char_item.cpp:



    item_proto:


    Kod
    71200	Ort. Zararı(60-100)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71201	Ort. Zararı(101-150)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71202	Ort. Zararı(151-200)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71203	Ort. Zararı(201-250)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71204	Ort. Zararı(251-300)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71205	Ort. Zararı(301-350)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
    71206	Bec. Hasarı(20-30)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0


    Altarnatif_2;

    char_item.cpp:



    item_proto:


    Kod
    71200	Ort. Zararı(60-100)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	60	100	0	0	0	0	0	0
    71201	Ort. Zararı(101-150)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	101	150	0	0	0	0	0	0
    71202	Ort. Zararı(151-200)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	151	200	0	0	0	0	0	0
    71203	Ort. Zararı(201-250)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	201	250	0	0	0	0	0	0
    71204	Ort. Zararı(251-300)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	251	300	0	0	0	0	0	0
    71205	Ort. Zararı(301-350)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	0	301	350	0	0	0	0	0	0
    71206	Bec. Hasarı(20-30)	ITEM_USE	USE_CHANGE_ATTRIBUTE	1	ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_MYSHOP	ITEM_STACKABLE | LOG	NONE		500	0	0	0	0	LIMIT_NONE	0	LIMIT_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	APPLY_NONE	0	1	30	50	0	0	0	0	0	0


    Eklemeye devam et;

    item_names:


    Kod
    71200	Ort. Zararı(60-100)
    71201	Ort. Zararı(101-150)
    71202	Ort. Zararı(151-200)
    71203	Ort. Zararı(201-250)
    71204	Ort. Zararı(251-300)
    71205	Ort. Zararı(301-350)
    71206	Bec. Hasarı(20-30)

    item_list:


    Kod
    71200	ETC	icon/item/71084.tga
    71201	ETC	icon/item/71084.tga
    71202	ETC	icon/item/71084.tga
    71203	ETC	icon/item/71084.tga
    71204	ETC	icon/item/71084.tga
    71205	ETC	icon/item/71084.tga
    71206	ETC	icon/item/71084.tga

    Daha önce paylaşmış olduğum Toplu Envanter Sistemi ne uyumlu


    İNDİRME

    VirüsTotal


    Uyarı0;
    ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.

    Uyarı1;
    Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.

    syserr:


    Kod
    SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)


    Uyarı2;
    Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.(@Kaiser 'e teşekkürler)

    item_length.h:


    Kod
    WEARABLE_DENEME  =  (1 << 29),
    WEARABLE_DENEME2  = (1 << 30),
    WEARABLE_DENEME3  = (1 << 31),
    WEARABLE_DENEME4  = ((uint64_t)1 << 32),
    WEARABLE_DENEME5  = ((uint64_t)1 << 33),
    WEARABLE_DENEME6  = ((uint64_t)1 << 34),

    Daha önce paylaşmış olduğum Toplu Envanter Sistemi ne uyumlu Şebnem sistemi yazdım onu paylaşıyorum.


    İNDİRME

    VirusTotal


    Uyarı0;
    ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.

    Uyarı1;
    Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.

    syserr:

    Kod
    SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)

    Uyarı2;
    Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.

    item_length.h:

    Kod
    WEARABLE_DENEME  =  (1 << 29),
    WEARABLE_DENEME2  = (1 << 30),
    WEARABLE_DENEME3  = (1 << 31),
    WEARABLE_DENEME4  = ((uint64_t)1 << 32),
    WEARABLE_DENEME5  = ((uint64_t)1 << 33),
    WEARABLE_DENEME6  = ((uint64_t)1 << 34),

    En

    Daha önce paylaşmış olduğum Toplu Envanter Sistemi ne uyumlu tılsım sistemi yazdım onu paylaşıyorum.


    İNDİRME

    VirusTotal

    Uyarı0;
    ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.

    Uyarı1;
    Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.

    Kod
    SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)


    Uyarı2;
    Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.

    Kod
    WEARABLE_DENEME  =  (1 << 29),
    WEARABLE_DENEME2  = (1 << 30),
    WEARABLE_DENEME3  = (1 << 31),
    WEARABLE_DENEME4  = ((uint64_t)1 << 32),
    WEARABLE_DENEME5  = ((uint64_t)1 << 33),
    WEARABLE_DENEME6  = ((uint64_t)1 << 34),


    Daha önce paylaşmış olduğum Toplu Envanter Sistemi ne uyumlu Metin ve Boss kestikçe özellik veren item sistemi yazdım onu paylaşıyorum.

    İNDİRME

    VİRUS TOTAL


    Uyarı0;
    ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.

    Uyarı1;
    Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.

    Kod: syserr
    SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)		



    Uyarı2;
    Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.

    Kod: item_length.h:
    WEARABLE_DENEME  =  (1 << 29),
    WEARABLE_DENEME2  = (1 << 30),
    WEARABLE_DENEME3  = (1 << 31),
    WEARABLE_DENEME4  = ((uint64_t)1 << 32),
    WEARABLE_DENEME5  = ((uint64_t)1 << 33),
    WEARABLE_DENEME6  = ((uint64_t)1 << 34),

    Sistem Türü: Aracısız PvP – WS Karşılığı Otomatik Won Transferi
    Uygun Seviye: 65 – 250
    Amaç: Aracıya ihtiyaç olmadan birebir ws atarak kazan-kaybet mantığıyla won elde etmek

    Sistem Açıklaması:


    Bu sistemde klasik düello mantığı bir adım öteye taşınıyor. Artık oyuncular arasında yapılan ws'lerde aracı, hakem ya da üçüncü kişi ihtiyacı yok. WS öncesi iki oyuncu belirledikleri miktarda won sistem arayüzüne yatırır. Savaş sonunda kazanan oyuncu, her iki tarafın yatırdığı wonu otomatik olarak kazanır.

    Sistem Nasıl Çalışır?

    • Oyuncular ws atmak istediğinde belirlenen miktarda won girerek sistemi başlatır.

    • Her iki oyuncu da won’u onayladıktan sonra savaş başlar.

    • Savaş sonunda sistem kazananı otomatik olarak algılar.

    • Kazanan, yatırılan toplam wonu anında envanterine alır.

    • Kaybeden oyuncu ise yatırdığı wonu kaybeder.

    Neden Bu Sistem?

    • Aracıya gerek kalmadan güvenli ws atma

    • Kazan–kaybet sistemine heyecan ve ödül eklendi

    • Hızlı, temiz ve şeffaf sonuçlar

    • Sunucu ekonomisine aktif katkı

    • Hileye veya tartışmaya açık bir yapı ortadan kalkar

    İNDİRME

    VT

    uiinventory.py:

    envanterde item arama geliştirilebilir görünüm açısından pek bi göz alıcılığı yok ama arayanlar için yönerge olabilir