Bu sistem, harita üzerinde (M tuşundaki büyük harita) bir boss'un yerini, adını ve yeniden canlanma süresini görmenizi sağlayan sistemdir.
Harici İçerik
youtu.be
Harici kaynaklardan paylaşılan içerikleri, izniniz olmadan görüntüleyemezsiniz.
Harici içeriğin etkinleştirilmesi durumunda, kişisel verilerin üçüncü taraf platformlara aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bu konuda daha fazla bilgi verdik.
PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp dosyasında şunu arayın:
Kod
bool CPythonNetworkStream::RecvChannelPacket()
{
TPacketGCChannel kChannelPacket;
if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
return false;
//Tracef(" >> CPythonNetworkStream::RecvChannelPacket(channel=%d)\n", kChannelPacket.channel);
return true;
}
Ekle altına
Kod
#ifdef ENABLE_ATLAS_BOSS
bool CPythonNetworkStream::RecvBossList()
{
TPacketGCBossPosition packet1;
if (!Recv(sizeof(packet1), &packet1))
return false;
assert(int(packet1.wSize) - sizeof(packet1) == packet1.wCount * sizeof(TBossPosition) && "HEADER_GC_BOSS_POSITION");
CPythonMiniMap::Instance().ClearAtlasMarkInfoBoss();
for (int i = 0; i < packet1.wCount; ++i)
{
TBossPosition packet2;
if (!Recv(sizeof(TBossPosition), &packet2))
return false;
CPythonMiniMap::Instance().RegisterAtlasMarkBoss(CActorInstance::TYPE_NPC, packet2.szName, packet2.lX, packet2.lY, packet2.lTime);
}
return true;
}
#endif
Daha Çok Göster
Dikkat, koordinatların sunucudaki boss.txt dosyasına konulması gerekmektedir.
Kullanacak arkadaşlara hayırlı olsun.